...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

20 Eylül 2009 Pazar

Kendimi tanıtıyorum!

Merhaba!
Adım Mert. 14 yaşındayım. Okuma yazmayı öğrendiğim 1. sınıftan beri hikayeler, romanlar, masallar ve senaryolar yazıyorum; kendi çapımda farklı konularda dergiler çıkarıyorum; karikatürler çiziyorum; aileme tiyatro oyunları ve kendi çektiğim kısa filmleri sunuyorum. Aynı zamanda çizgi romanlar da yapıyorum. Hatta 5 yıldır öykülerini yazıp çizgi romanlarını yaptığım belli karakterlerim bile var. Bu anlattıklarımı yapmaktan çok zevk alıyorum. Sen de benim gibi yazmayı, çizmeyi ve oynamayı seviyorsan acele et, gezegenime kalkan gemiyi sakın kaçırma!

4 yorum:

  1. bu sayfa güzel olmuş mertçiim,buradan daha iyi takip edebiliriz yaptıklarını. kendi bulduğun çamur mavisini de merak ettim doğrusu, bi resmini koy da görelim bi ara :)

    YanıtlaSil
  2. Evet Mert, bu sayfa gerçekten güzel olmuş .. Doğrusu çizgi romanındaki karakterlerı her seferınde aynı düşünerebilmen gayet başarılı (:
    İnternet sitende,Çizgi romanında ve yayımladıgın yazılardaki renklendirmen çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. Akıllı öğrencim benim, sendeki bu ışığın hayranıyım, aferin sana. Hayellerinden, bulduğun renklerden asla vazgeçme canım...

    YanıtlaSil