...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

4 Şubat 2010 Perşembe

"Gizemli Tavşan" 5.bölüm - 5 sayfa






Bu bölümü de keyifle ve gelecek bölümde neler olacak merakıyla okuduğunuzdan eminim, sevgili arkadaşlar... Ne de olsa bu son iki haftada iki bölüm koyarak merakınızı gidermiş oldum. Ama 6.bölüm için biraz beklemeniz gerekiyor.

Arkadaşlar, sizlerin görüşleri doğrultusunda çizgi romanımda bundan sonra konuşma balonları kullanmaya karar verdim. Bu bölümün ilk iki sayfasında yine önceki düzenimi bozmadım; ama son üç sayfada bu yenilikle devam ettim.

Yorumlarınızda bu konuyla ilgili görüşlerinizi de yazarsanız çok sevinirim.

6.bölümde görüşünceye kadar sağlıkla kalın!

4 yorum:

  1. Mertcim sonunda yorumlarımı yazıyorum,çizgi romanını yakından takip edip sana dierkt olarak düşüncelerimi söylesemde bir türlü yazıya dökememiştim.Sondan başlarsam sorduğun gibi romanına baloncuklarla devam edersen daha güzel olacak,ayrıca bu bölümde diğerleri gibi heyecanlı,sürükleyici idi.Ve de çizgilerin,herzamanki gibi harika,bayıldım,renklendirmede aynen,tebrik ediyoruum,yeni bölümleride merakla bekliyorum.SEVİLAY TEYZEN

    YanıtlaSil
  2. Konuşma balonları çizgi-romanı her zaman daha hareketli,daha neşeli ve anlaşılır yapar. Konuşmaların metin ile birlikte köşeli kutucukların içine hapsedilmesini hep soğuk ve ciddi bulmuşumdur. Bu tarz çizgi-romanların ilk dönemlerinde daha çok kullanılırdı ve bir nevi resimlenmiş hikaye gibiydiler. Balonlarla devam!

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Mert,
    İlk defa okurken bu kadar zevk aldım,diğerlerinden de aldım ama yanlış anlama :) Çünki olaysız geçen bir film izlenir mi ? Tabiki hayır,sende çizgi romanında zaman zaman böyle olaylara yer vermelisin:) Bak yaprak dökümü dizisine her dakika olay :) Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  4. meraba mert,
    çizgilerinin devamlılığını sürdürmesi çok başarılı,hepsini okuyup yorumumu tekrar yapıcam.
    yeşim:)

    YanıtlaSil