...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

19 Ocak 2010 Salı

Sizlere üçlü sürprizim var!

İnternet adresimin tanıtım afişini okuluma da sundum sevgili arkadaşlar! Öğle saatlerinde iki panoya yapıştırdım. Artık okuluma da duyurdum internet sitemin olduğunu... Sahi, bunu neden daha önce yapmamışım ki? :)
Bu arada sizlere muhteşem iki haberim daha var! İlki, çizgi romanımın 4. bölümünü haftasonu (inşallah yetiştirebileceğim) mertingezegenine koyacak olmam. E-postama attığınız mesajlarınız için de çok teşekkür ediyorum, 4. bölümü bir an önce beklediğinizi söylemişsiniz. :) Her neyse, 4.bölümü haftasonu koyacağım bloguma. Ayrıca 4.bölümde neler olacak diye bölüm tanıtım reklamını okuyabilirsiniz.
Artık sınavlarım bitti, okul kapanıyor... Bunun sonucunda ikinci muhteşem haberim geliyor! Sizlere muhteşem bir sürprizim var! Sıkı durun arkadaşlar; çünkü yarıyıl tatili olduğu için 4. bölümün dışında 5. ve 6. bölümleri de bloguma koymayı planlıyorum! Normalde her ay "Gizemli Tavşan"ın yeni bölümü okuyabiliyorsunuz. Ekim'de ilk bölümünü, Kasım'da ikinci bölümünü, Aralık'ta üçüncü bölümünü ve bu haftasonu da 4.bölümünü bloguma (koyacağım) koyduğum çizgi roman dizimin iki bölümünü yarıyıl tatili olduğu için ek olarak yapacağım. Yani yarıyıl tatilinde tam anlamıyla tatile girmiyorum. :) Ohooo, daha ilk dönemin tekrarını yapacağım, ödevlerimi yapacağım, kitap okuyacağım (hergün olduğu gibi), sinemaya gideceğim, çizgi roman yapacağım, blogumu yenilemeye devam edeceğim... Biiir sürü işim var! Aslına bakarsanız, benim için en yoğun dönem yarıyılda başlıyor!
Biraz da farklı konulara değinmeye ne dersiniz? Öyleyse yazıyı okumaya devam edin.
Tamam, sesine hayran olduğum sanatçı Funda Arar, bunun sonuna kadar arkasındayım. Ama Gülşen'in yeni klibi "Bir An Gel" muhteşem bir şey yahu! Gerek sözleri, gerek şarkının atmosferi, gerek klipteki hali, gerek melodisi (dur bakayım, inşallah unuttuğum bir şey yoktur)... Gülşen harika bir iş çıkarmış. Muhteşem bir dönüş yapmış. Yüz kere tebrikler, bin kere tebrikler, Gülşen!

MERT...
(Bundan sonra bol bol görüşürüz.)

0 yorum: