...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

5 Aralık 2010 Pazar

Üçüncü isyan: Kitap dünyası kanatlanıyor!

Melekler üstümüze üstümüze geliyor!

İşte olacağını önceden kestirdiğim şey oldu, sevgili takipçilerim. 31 Ağustos 2010'da sizlerle paylaştığım yazımda vampir modasını uzun uzun eleştirmiş ve aynen şöyle demiştim: "Merak ediyorum, birileri perilerin, uzaydaki astronotların, böceklerin yaşamını anlatan bir kitap yazsa ve 'Alacakaranlık'a olduğu gibi, bu kitaplar da çok tutsa... Artık herkes bu konulara mı yönelir? O zaman da periler, astronotlar, böcekler mi moda olur? 'Böcek Günlükleri', 'Periler Okulu', 'Uzay Üssü', 'Peri Güncesi', 'Böcek Isırığı', 'Astronot Aşıklar'... Bunlar gibi kitaplar mı çıkar o zaman da? Dünya gündemi en yakışıklı vampirlerden en yakışıklı böceklere mi kayar? Herkes böcekler gibi mi olmak ister? Ya da astronotlarla ilgili efsaneler mi ortaya çıkar? Gerçekten merak ediyorum!" İşte şimdi aylar önce yazdığım yazımda söylediklerim birer birer gerçek oluyor!

Danielle Trussoni "Asi Melekler" kitabının yazarı. Ve de melek bombasını patlatan ilk yazar. Bu "Asi Melekler" kitabına yapılan yorumlardan biri de şöyle: "Bir kez 'Asi Melekler’in büyüleyici dünyasına girdiniz mi, diyeceksiniz ki: ‘Vampirler mi? Vampirler kimin umurunda?' "

Zaman öyle hızlı geçiyor ki aynı konudaki diğer kitapların çıkması da hiç gecikmedi. "Asi ve Leviathan", "Asi Melekler"e olan isim benzerliğiyle dikkatimi çekti. Zaten aynı konuyu taşıyan iki kitabın bir de isim benzerliği açısından rastlaşmasını bir okur olarak ben pek ilgi çekici bulmam, o kitapları da okumam. Bu arada "Fısıltı" da bir diğer melek kitabımız. Henüz çıkmadı ama bu ay çıkacağı söyleniyor.

Sonuç olarak, reklamları şu sıralar her yerde karşımıza çıkan bu kitaplar beni nedense hiç mi hiç heyecanlandırmadı. Üçünü ve meleklerle ilgili çıkacak olan (?) diğer kitapları okumak gibi bir niyetim yok.

Sevgilerimle,
Mert...

0 yorum: