...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

5 Şubat 2011 Cumartesi

Kısa kısa bu aralar ben...


Millennium Üçlemesi'nin son kitabı olan Arı Kovanına Çomak Sokan Kız'ın, sınav dönemi aklınızı çelmek için hazırlanmış tehlikeli bir tuzak olduğunu aklınızdan çıkarmayın ve kitabı bu tatilde alıp mutlaka okuyun! Ben, 1 Şubat'ta satışa sunulan bu kitabı çıkar çıkmaz aldım, henüz başlarındayım ama size de tavsiye ederim, tabii serinin ilk iki kitabını okumadıysanız onları okuduktan sonra okumalısınız... Millennium 3 çıkmadan birkaç gün önce alıp kendimi eğlendirmek istediğim Saftirik Greg'in Günlüğü 2: Rodrick Kuralları'ndan sonra, sana ve ciddi konularına hazırım Lisbeth Salander!

Fehim Paşa Konağı adlı okul tiyatrosunda Pertev Bey'i oynuyorum. Pertev Bey inanılmaz biri ve ben de hakkını vererek oynamaya çalıştığımı düşünüyorum. Oyunumuza gelince gerçekten çok keyifli, eğlenceli ve uzun bir komedi olduğunu söyleyebilirim. Kasım'dan beri her cumartesi çalıştığımız oyunumuza bu iki haftalık yarıyıl tatilinde ara verdik, ama ikinci dönem daha da hızlanarak çalışmak zorundayız. Ara verdik demekle ekip olarak prova yapmadığımızı kastettim, tabii ki oyuncular rollerine çalışmak zorunda. Oyunla, tiyatro yarışmasına da katılacağız. Benim böyle profesyonel anlamda, bir ekiple oynadığım üçüncü oyun bu. Bu konuda sizleri bilgilendirmeye devam edeceğim.

Yine yeni bir romana yelken açtım arkadaşlar... Kafamda çok fikir var, inşallah devamını getiririm...

Kaptan Briand, Lapaci ve Sipaci'nin üçüncü bölümünü yapmak şu sıralar ajandamda yazmıyor. Kaptan Briand, Gizemli Tavşan'dan sayfa sayısı olarak çok daha fazla ve çok zamanımı alıyor, çok emek istiyor. Ama yapmama nedenim bu değil. Kitabıma, tiyatroma ve blogumdaki yazılarıma yoğunlaştığım için şimdilik ara verdim çizgi romanıma.

İki çizgi romanımı sayfa çokluğu açısından karşılaştıracak olursam esprili bir şekilde şöyle söyleyebilirim: Gizemli Tavşan ABD dizilerine; Kaptan Briand, Lapaci ve Sipaci da Türk dizilerine benziyor...

Yakın zamanda blogumda yer alacak olan (bir aksilik çıkmazsa bu hafta içinde) yeni dosyamı hepinizin seveceğinden eminim. Dekorasyon meraklıları, ilginç bir eve konuk olmaya hazır olun!

Hayırlısıyla 1. dönemi kapattık... Tüm derslerim 5, takdir ve onur belgesi aldım. Sevincimi sizlerle paylaşmak istedim.

Sürprizler için Mert'in Gezegeni'nden ayrılmayın!

0 yorum: