...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

7 Temmuz 2011 Perşembe

İki haftada 757 fotoğraf çılgınlığım!

Bana, en çok fotoğraf çektiğin iki hafta hangisiydi, diye sorulacak olursa hiç tereddüt etmeden, geçtiğimiz iki hafta, diye cevap verirdim. Daha sadece iki hafta içinde 757 fotoğraf çektim! Bazılarının gereksiz çekimler olduğunu ben de biliyorum, ama yanımda yedek belleğim olduğu için böyle rahat davrandım. Sonra içlerinden seçim yapmamın ne kadar zor olacağını bile bile, kendimi tutamadım işte, sevgili arkadaşlar...
Mert'in Gezegeni'nin "Yaşadıklarım-Gördüklerim" kısmı için çok güzel projeler gerçekleştiriyorum. Gidiyorum, geziyorum, fotoğraf çekiyorum, yaşıyorum, görüyorum... Hiçbir anımı boş geçirmiyorum, geçiremiyorum, sürekli çalışma halindeyim, sanki bir gazetede veya bir dergide çalışan yazar, kameraman gibi çalışıp duruyorum. Sanki matbaaya bir şey yetiştirecekmişim gibi! Dosyalarımı umarım beğeneceksiniz. "Mag maga magazin!" için de çok uğraştım, tabii o biraz eğlenceli bir dosyaydı. Yeni ve ciddi dosyalarım çok yakında sizlerle olacak...
Hepinize keyifli ve sağlıklı tatiller,
Sevgilerimle,
Mert...

0 yorum: