...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

29 Şubat 2012 Çarşamba

29 Şubat yazısı

29 Şubat'a her yıl rastlamıyoruz... O dört yıldan birinde daha, fırsat bildim, biriktirdiklerimi kısaca kaleme aldım.

Love Me Back
Can Bonomo'nun Eurovision şarkısı güzel olmuş; kendi tarzını çok iyi yansıtan, sanki albümündeki şarkılardan biri gibi. Canlı performansta da şarkıdaki "Hey, hey!" gibi ünlemli bölümleri konuşurcasına doğallıkla seslendirmeyi başarır umarım. Söyleyeceğim tek şey, sahneye dansçı koyup, her şeyi mahvetmemesi dileğim. Kendine özgü dansı ona yeter de artar bile (Evet, ileri geri sallanmasından bahsediyorum!), başka birilerini koyarak bu özgün hareketlerinin önüne geçmesine izin vermemeli. Saksafoncuların şarkının sonlarına doğru üstüne üstüne gelmesi uygulamasıysa, büyük geceye de taşımaya değer.

Ben dememiş miydim?
Bundan bir ay önce yazdığım "Kimi kime benzetiyorum?" başlıklı yazımda Halil Sezai ile Orçun benzerliğine dikkat çekmiştim. Meğersem sadece görünüşleri değil, hayatlarının bazı kesimleri de birbirine benziyormuş. Bunun farkına sonunda medya da vardı; bu "geç farkındalık" beni bir hayli şaşırttı...

Oscar kırıntıları
-Angelina Jolie'nin ödül vermeye çıktığında (?) verdiği o pozu da neydi öyle: Çalışılmış ve çok mekanik!
-Meryl Streep, eskimeyen bir yüzü olduğunu bence bir kez daha kanıtladı.
-En iyi uyarlama senaryo dalında bizim Ejderha Dövmeli Kız'ı görmeyi isterdim.
-"Cirque du Soleil"in gösterisi tek kelimeyle muazzamdı.

Yoğun zamanların adamıyım!
İkinci dönem yarışma vb. etkinliklere kendimi kapatma kararı almama rağmen, doğa buna izin vermedi. ... :) Okuldaki bir sunumda görev almam ve bir üniversitenin düzenlediği bir etkinlikte tarih alanında çalışmalarda bulunmam bana aldığım kararları bozdurttu. İlk görevimi tamamladım ama ikincisi için çalışmalarımı hâlâ sürdürüyorum. Biraz daha mesafe kat edeyim, o zaman bu üstü kapalı konuşmalarımı bırakarak zihinlerinizi aydınlığa kavuşturacağım. Diyebileceğim en net şey: Geçirdiğiniz zamanın kıymetini bilin!

Not düşümü: Ben yazmaya çalıştığım kitabıma doğru koştukça, şartlar biz sevenleri ayırıyor! Kitap çalışmalarım ikinci dönem başladığından beri istediğim tempoda değil...
Not düşümü 2: Okuldaki grip salgınına uzun süre dirensem de, sonunda ben de nasibimi aldım. İşin kötü tarafı bulunduğum bölgenin "ikinci kış"ı başladı ve ben hiç iyileşememekten korkuyorum!

0 yorum: