...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

17 Nisan 2012 Salı

Üç kadın, üç slow & Üç kadın, üç sürpriz





Yıldız Tilbe - Manga "Hani Biz": Yıldız Tilbe’nin boğazdan gelen, kalbini yırtarcasına çınlayan o titrek sesini kullandığı bu şarkı 10 üstünden 11. Manga ile düet olması da çok hoş olmuş, ama bu şarkı Yıldız’ın olsaydı tek başına da ona çok iyi giderdi, hatta belki tek başına daha iyi kaptırıp götürebilirdi. Yıldız yaza albüm çıkaracak mı bilmiyorum, fakat bu şarkıyla bence çok doyurucu olmayan yarım albümü “Oynama”dan çok daha büyük ilgi topladı. Düşünceme göre yeni bir albüm yapar Tilbe, çünkü çok üretken.
"Hani Biz"in klibinin renkleri, ortamı çok ama çok güzel olmuş. Şarkının sözleri ve ritmi de takdire değer. Son zamanlarda duyulmadık tarzda bir şarkı olmuş.
İzel - "Düşer O": İzel’in dönüşü muhteşem olmuş. Son zamanlarda duyulmadık tarzda bir şarkı yapmış İzel: “Düşer O”. Bu da 10 üstünden 11. Ritmi ve sözleriyle sıradanlığın dışına çıkmış bir şarkı. Albümünün ilk klibini “Drakula”ya çekmesiyse kesinlikle ama kesinlikle büyük bir strateji hatası. Tanıtımını “Düşer O”yla yapacak ve herkesi sallayacaktı. Dilerim albümünün yolu açık olur...
Ziynet Sali - "Alışkın Değiliz": “Alışkın Değiliz”, Ziynet Sali’nin pek de alışkın olmadığımız bir tarzı değil. Şarkı da fena değil. Ama ben herkes gibi öyle aşırı derecede bir beğeni duymadım şarkıya. Eskiyecek bir şarkı.

Not düşümleri:
1) 21 Nisan’da Funda Arar’ın yeni albümü çıkıyor. Söyleyecek çok sözüm var. Sabırla bekliyorum.
2) Hande Yener “Teşekkürler”le “Hande’ye Neler Oluyor?”daki başarısını devam ettiremedi bana sorarsanız. Albümünde sadece birkaç iyi şarkı vardı; gerisi sakız. O da tatmin olmamış olacak ki yaza doğru Grup 84’le iki düet şarkı yaptı. “Rüya” ve “Öfkem Var”. “Rüya”yı internette tesadüfen buldum ve dinledim: İğrenç. Sanki şarkı yapmış olmak için yapmışlar şarkıyı. Ayrıca yoğun Türk enstrümanları Hande Yener’e hiç ama hiç gitmemiş. “Öfkem Var”ın adı güzel ama bakalım içeriği nasıl? Yener, "Teşekkürler" albümünü bu yaz sonu çıkardığında zamanlamasının çok kötü olduğunu önceki yazılarımda da söylemiştim;
çok ara bir mevsimde çıkardı ve şimdi yeni şarkılarla gündeme gelmezse bu yaz Hande’nin yazı olmayacak. Büyük bir strateji hatası.
3) Gülşen. Sessiz ve kendinden emin ilerleyen prenses. Albümünün kokusunu almaya başladım. Beklediğimize değeceğinden kuşkum yok.

4) Bana yine çok iş çıktı. Bu üç kadın sanatçımız da benim favoride ilk üçüm. Hepsinin yakın zamanda albümleri çıkacak ve ben yine haklarında yazmak durumunda kalacağım. Bir de bu yazı dilimde bilerek biraz sivri dilliydim diyerek yazımı noktalıyor, hepinize sevgilerimi iletiyorum! :)

0 yorum: