...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

19 Ocak 2013 Cumartesi

Banu Manioğlu!

Son zamanlarda birer ikişer paylaşıyorum yazıları, sanki sınav öğrencisi değilmişim gibi!
Ama bunu da yazmasam olmazdı: "Bu Da Geçer Ya Hu"yu seyirden daha yeni döndüm ('Yahu'nun niye 'Ya Hu' diye yazılmış olmasına takmayacağım şimdi). Banu Manioğlu yine harika bir iş çıkarmış. En sıcak, en samimi, en yetenekli, en güler yüzlü hallerini bize yansıtmış. Oyunda göbek atmadığı da dans etmediği de şarkı söylemediği de kalmadı repliklerine ek olarak... Onu çok seviyoruz! Bu oyunda da dört beşlik Banu Manioğlu!

Not düşümü: Geçenlerde de "Ben Feuerbach"ı izlemeye gitmiş, onla ilgili uzun nutuklar atmıştım burada. Hani tiyatroya ilişkin yazdığım yazıları "Arama kutusu"ndan da bulabilirsiniz. Neyse, bir günde iki paylaşım yeter. Hadi bana iyi geceler!

1 yorum: