...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

15 Mart 2013 Cuma

300 bin yıl gibi geliyor bana, şu son 3 gün...

Bu yazımı okumadan önce “Yatcam Kalkcam Dinlicem!” yazımı okumanızda fayda var, benden söylemesi. Sonra göndermeleri anlamazsanız, karışmam... Siz de benim gibi erkek-kadın dansçıların yer aldığı klipleri değil de, şarkının hikayesini anlatan kurguları seviyorsanız bu klip tam sizlik.

Gülşen'den yine film gibi bir klip.
Zeki, esprili ve kurgusu kuvvetli olan, sanki kısa metraj bir film. 
İzlerken -özellikle de o samanlı vagon sahnesinde- sanki "Yalan Dünya" izliyormuşçasına kahkahalarla güldüm.
Gülşen yine şarkının içeriğine ve ritmine uygun bir senaryoya o çok sevdiğim şarkıcı-oyunculuğunu da katarak tüm ekibiyle ortaya harika bir iş çıkarmış. "Sözde Ayrılık"a benzettiğimi söylemiştim ben "Yatcaz Kalkcaz Ordayım"ın ana mesajını, ama klip ondan çok daha hareketli ve enerjik. O tipik bir yaz klibiydi, buysa feci derecede enerjik!
Zamanla yarışan Gülşen'imiz önce araba kazası yapıyor ve sonra yürüyerek tünelden, kumsaldan, kara ormandan geçiyor. Sonra rayları görüyoruz ve hoooop, bir de bakıyoruz ki Gülşen saman balyalarının üstünde, hem de bir trende! Vagonun içindeki estetik hareketler, Gülşen'in oyunculuğunu ve yeteneğini de kanıtlarken aynı zamanda sizi güldürüyor. Oradan kurtulup asansör sahnelerinde zihninde "Evet, iki kere iki dört eder" dercesine gökdelenin katlarını sayan mimik ve jestleriyle bizi yine gülümsetiyor. Sonra hoooop, bir çatışmanın içine düşüyor Gülşen'imiz. Karakalem bir çatışma ama bu. Ne demek istediğimi de klibi izleyip anlayın efendim!
Ve aksiyon dolu "saatlerden" sonra Gülşen'imiz, "yatıp kalkıp" değil de "azmedip savaşıp" bir gökdelenin tepesinde kurulmuş romantik masanın başında kendisini bekleyen sevgilisine kavuşuyor.
Mutlu son!

Not düşümü: Yattık kalktık YGS günü de geldi çattı sonunda...

4 yorum:

  1. diğer klip yazılarını bulamıyorum

    YanıtlaSil
  2. İstediğiniz şarkıcıyı veya şarkı/albüm adını arama kutusuna yazarsanız -eğer varsa- kesinlikle çıkar. En alttaki arşiv-depo kısmından da eski yazılarıma ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Blogunacok yazi,ar yazman hosuma gidiyor hep yeni seyler goruyorum cizgi romanlariniokudm yenisini bekliyorum ne zaman nasilbunla ilgiliyazarsan cokk svnrm :-):-):-):-):-):-):-):-)

    YanıtlaSil
  4. Siirler cok guzelllllllllll

    YanıtlaSil