...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

24 Haziran 2013 Pazartesi

Çizim saati!

Büyük bir boşluğa düşüyor insan. Bir anda tüm test kitapları, beyindeki bilgiler, okul ve eğitimle ilgili terimler anlamsızlaşıyor. Ama ben boşluğa düşmedim, çünkü boşluğa düşecek henüz vaktim olmadı. ÖSYM'nin verdiği kalemlerle dün sınavda boğuşurken şimdi çalışma masamı neredeyse tamamen ders kitaplarından arındırmış bir biçimde çizim yapıyorum. Yeni çizgi romanım için karakter oluşturuyorum. Önceki kadın ve erkek karakterlerime benzememesi için epey uğraşıyorum. En sancılı ve zor olan da bu zaten. Karakterler ve öykün tamamsa zevkle çizmeye başlayabilirsin! Bir yandan da müzikleri dinliyorum. Çizgi romanda kullanacağım müzikleri. Gerçekten harikalar. Böyle bir grubun bu zamana dek çok duyulmamış olması son derece üzücü bir şey. Senaryomu ve müzikleri hak eden çizimler yapmam gerekiyor.

Bir rica: Arkadaşlar, eski ders-test kitaplarınızı lütfen geri dönüşüm kutularına atın. Hâlâ kullanılabilir olanlarıysa etrafınızdaki ihtiyacı olan öğrencilere vermeye çalışın.

1 yorum: