...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

3 Ocak 2010 Pazar

2010'un ilk yazısıyla hepinize merhaba!

2009 yılı iyisiyle, kötüsüyle; acısıyla, tatlısıyla; mutluluğuyla, hüznüyle geride kaldı sevgili arkadaşlar... Yeni yıla yeni beklentilerle girdik, hayatımızda yenilikler istedik, yeni dilekler aradık... 2010 dedik, dedik, dedik ve işte en sonunda girdik yeni yıla. Hatta birkaç hafta sonra "yeni" yıl bile demeyiz artık. :)

Yeni yıla girdik; ama ben yazarken hala 2009 diye yazıyorum kağıtlara... E, alışması zor oluyor tabii. Ne gün, ne hafta, ne ay... Yepyeni bir yıl. Kocaman bir yıl. Büyük bir yıl.

İster istemez insan aklına şu düşünce de geliyor: Sonuçta bir gün öncesi 2009'ken, bir gün sonrası nasıl da çarçabuk 2010 oluyor! Ben de böyle düşünenlerdenim. Zaman ne hızlı geçiyor, sizce de öyle değil mi?

Ben yeni yıla sevdiklerimle birlikte, çok mutlu bir şekilde girdim. Güzel hediyeler aldım, güzel hediyeler verdim. İşte bu resmim de yılbaşından! Nasıl, noel baba olmak yakışmış mı bana? :) Sakalımla birlikte bıyığım da vardı; ama bıyığı takınca tüyleri ağzıma kaçıyor ve yemek yemek çok zorlaşıyordu, ben de böyle bir çözüm buldum işte! :)

Yeni yılınız kutlu, her şey gönlünüzce "olsun" sevgili arkadaşlar... 2010 sizlere ilk önce sağlık, ardından da başarı getirsin. Bu ikisinin sonucunda da mutluluğun görünmez ipleri sarmalasın sizleri. Yeni yılda da yine her hafta bloguma tıklamayı, "Gizemli Tavşan"ın heyecanlı bölümlerini okumayı, yorumlar yazmayı, anketlere katılmayı, yazılarımı okumayı sakııııın unutmayın.

Hepinizi sevgiyle selamlıyor, mutlu yıllar diliyorum.


MERT

"Hoh hoh hooooo!"

0 yorum: