...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

2 Ocak 2010 Cumartesi

"Gizemli Tavşan" 4.bölüm tanıtım yazısı

“Tavşan kılıklı birisine bu kadar kolay güvenecek kadar aptal olduğunu düşünmemiştim.”

“Polislerden kaçarken uydurma bir hikayeyle evinize saklanan bir suçlu olabileceği aklınıza gelmedi mi?”

“Hikayesinde inandırıcı olan tek bir şeyi bana söyleyebilir misin?”

Gizemli Tavşan'ın heyecan ve tutkuyla beklenen 4.bölümünde

KAFALAR SORU İŞARETLERİYLE DOLUYOR!

“Işıl’ın kılına dokunacak olursan seni pişman ederim, anladın mı? Pişman ederim.”

“Senin hakkında saçma yalanlar uydurarak beni kandırmaya çalıştı! Gerizekalı!”

“Kim oluyor da ona sarılıyor?”

“Peşimi bırakmayacak… Beni yakalayana kadar hiçbirimize rahat yüzü göstermeyecek.”

“Nereye kadar saklanabilirim?”

“Annemize söylersek sana yardım edebilir!”

“Haydi, tatlım, bana her şeyi anlat.”

Gizemli Tavşan'ın merak ve ilgiyle beklenen 4.bölümünde

OLAYLAR HIZLANIYOR!

“Madrika’ya gidip eski yaşantıma dönmek dışında yapabileceğim hiçbir şey yok.”

“Sonsuza dek bu halde kalacağım.”

“Artık gitsem iyi olur.”

Gizemli Tavşan'ın sabırsızlık ve aceleyle beklenen 4.bölümünde

HESAPTA OLMAYAN GELİŞMELER YAŞANIYOR!

“Sen bu çocuğa bal gibi aşıksın, kızım.”

“Sen Barış’a besbelli yanıksın.”

“Acaba duydu mu?”

"Sevgilimi o bücüre kaptırmaya hiç niyetim yok."

"Ve ben bu maçı kazanmakta kararlıyım.”

Alev'in karşısındaki dişi,umduğundan çok daha keskin dişli çıkacaktı.

Gizemli Tavşan’ın 4.bölümünde
ROMANTİK RÜZGARLAR ANİDEN KASIRGAYA DÖNÜŞÜYOR!


GİZEMLİ TAVŞAN'ın 4.BÖLÜMÜ

ÇOK YAKINDA,

HERGÜN TIKLADIĞINIZ

SAYFADA!

0 yorum: