...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

3 Ağustos 2010 Salı

Kısa kısa...

Sevgili takipçilerim,

Yeni çizgi roman dizimin ne zaman başlayacağına dair sorularınız çoğalınca, ilginizin ve desteğinizin beni mutlu ettiğini bir kez daha söylemem gerekiyor. Hepinize çok teşekkür ederim! Merak ettiğiniz tüm soruların yanıt bulacağı "Ben benle röportaj yapıyor!" yazı dizimin ikincisi çok yakın zamanda blogumda yerini alacak, bunun için çalışmalarımı hızlandırdım. Bir bilseniz yaz sıcağında çizgi roman yapmak, yeni şeyler üretmek ve tabii ki vazgeçilmezim olarak yazmak ne kadar yorucu ve bunaltıcı oluyor! Ama ne olursa olsun insan sevdiği şeyleri yapmadan duramıyor, sizce de öyle değil mi? :)

Sizleri sevgiyle selamlıyorum, röportajımda görüşünceye dek sağlıklı günler diliyorum,
Gözlerinizi bizden ayırmayın,
Mert

0 yorum: