...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

2 Eylül 2010 Perşembe

"Muğla'da bir gün" için hepinize teşekkürler!

Arkadaşlar,
"Muğla'da bir gün" başlıklı gezi yazımla ilgili o kadar güzel şeyler söylediniz ki, benim de bu teşekkürü yazmam kaçınılmaz oldu. "Muğla'da bir gün"ün yorum bölümüne yorumlarını yazanlara, beni telefonla arayanlara ve bana elektronik posta adresimden ulaşanlara çok teşekkür ederim. Üzülüyorum ki gezi yazımı yakın tarihte yayımlamama rağmen yazımın sonrasında çenem çok açıldı, tatildeyim diye yeni yazılar yazmak, düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim; sonuç olarak bloguma girdiğinizde gezi yazım altlarda kalıyor. Yaptığım her yeni kayıt bir öncekinin üstüne geçiyor. Sizler blog arşivinden "Ağustos" ayına girerek o yazıma ulaşabilirsiniz. Şuanda ne kadar mutlu ve coşkulu olduğumu anlatamam sizlere. Yazımın bu kadar beğenileceğini tahmin edememiştim. Bu desteğiniz çizgi romanlarımı yaparken beni daha da güçlendirdi, şimdi daha sıkı ve daha hevesli çalışıyorum. Çünkü biliyorum ki yanımda olan bir sürü insan var.

İlk olarak en büyük destekçim olan ve her zaman yanımda duran aileme,
Akrabalarıma (ki bu küçümsenecek bir oran değil, hepsini tek bir kelimeye sığdırdım ama hepsine ayrı ayrı sesleniyorum aslında),
Etafımdaki muhteşem insanlara,
Ta uzaklardan, yanımda olduklarını hissettiren dostlarıma...

Kısacası hepinize çok teşekkür ediyorum.
Beni çok mutlu ettiniz.
Kendinize dikkat edin,
Mert...

0 yorum: