...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

22 Temmuz 2011 Cuma

"Bana Anlat" ve "Sözde Ayrılık" yorumları

"Bana Anlat" şarkı olarak çok sevdiğim bir şarkı. Hande Yener'in sesine de yakışmış. Boş sözlerle geçiştirilen pek çok şarkıdan daha iyi olan bir şarkı. Klibini de dört gözle beklerken, "Acaba Hande Yener bu sefer hangi çılgınlığı yapmış? Klibin temasını ne olarak belirlemiş?" diye düşünürken, klibin çıkmasıyla sersemledim. Beklentimin çok çok altında olan bir klipti bu. Klipte ne var ki? Her klipte olduğu gibi deniz kenarında kumlara yatan bir kadın ve ona modellik yapan bir erkek. "Sopa" gibi yaratıcı bir klipten sonra, "Bana Anlat"ta beklentim çok daha yükseklerdeydi. Hande Yener sanki ilk çıktığı dönemlerdeki Hande Yener'e bürünmüş. Ne yazık ki şarkıyı ne kadar sevdimse, klibi de o derece sevmedim, sıradan buldum! Hande Yener'in merakla beklediğim bu albümü çıkar çıkmaz yorumumu yapacağım.

Eğer bu yaz birileri en stratejik şarkıcıyı seçecekse şimdiden söyleyeyim: Benim oyum kesinlikle Gülşen'den yana! Gülşen yazı "Yeni Biri" single'ı ile karşıladı, şimdi de hiç hesapta yokken (yani açıklama yapmamışken) sürpriz yaparak "Sözde Ayrılık" single'ını patlattı! Kış başından beri albüm çıkaracağını söyleyip hala çıkaramamışlara, bu şarkıyı aniden ortaya çıkaran Gülşen'i örnek almalarını öneririm. Müthiş bir strateji... Albümle harcamıyor şarkılarını ve single'ları ile ortalığı coşturuyor! Klipte, özellikle de çok sevdiğim ve defalarca izlediğim o pasta sahnesinde Gülşen çok sevimli. Klibi de şarkıyı da çok sevdim. Bir albüm yorumları yazımda Gülşen'in "Yeni Biri"si için, "Fazla söze gerek yok. Gülşen her zaman bir öncekinden daha iyisini yapıyor." demiştim. Yanılmadığımı görüyorum. Bravo Gülşen, hep bizimle kal!

0 yorum: