...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Bu haftanın sinema güncesi



Şirinler (The Smurfs): Başrollerinde Şirin Baba'nın, Şirine'nin, Somurtkan Şirin'in, Gözlüklü Şirin'in, Sakar Şirin'in ve kadroya yeni dahil olan Cesur Şirin'in; ayrıca bu şirin Şirinler'e yuvalarını açan çift olarak izlediğimiz How I Met Your Mother'in Barney'si Neil Patrick Harris'in ve Heroes'da Charlie olarak karşımıza çıkan Jayma Mays'in; Gargamel olarak da Hank Azaria'nın oynadığı "Şirinler", büyük-küçük, genç-yaşlı, televizyonda Şirinler'i çizgi film olarak izlemiş herkese sinemaya gidip bir de Şirinler'in bu hallerini görmelerini tavsiye edeceğim bir film. Daha bugün gittim filme; çok güzeldi, ben çok eğlendim izlerken. 3 boyutlu olarak izleyin; sahneler, efektler, görseller harika! Gargamel çok başarılı, tip çok güzel ortaya çıkmış; ama keşke kedisi Azman da sıradan, normal bir kedi değil de, Garfield gibi, üstünde çalışılıp ortaya çıkarılan "özel" bir kedi olsaydı. Şirinler Köyü de çok büyüleyiciydi. Kısacası bu güzel filmi herkese şiddetle tavsiye ediyorum: Şirinler filmini herkes mutlaka şirinlemeli!

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Bölüm 2: Vizyona girer girmez izledim, bu yazıma ekledim. Ne diyebilirim ki... Nefesimi tuttum ve izledim!

Mutluyum Devam Et (Happy Thank You More Please): 17 Haziran'da vizyona girdi, ama ben, aklımda olan bir film olmadığı için, dün, öyle kafama esti de gidip izledim. Bu filmde de How I Met Your Mother'dan Ted Mosby rolüyle tanıdığımız Josh Radnor var (aynı zamanda filmin yönetmeni ve senaristi de o). O klasik romantik, hayata dair olan filmlerden bir tanesi... Konusu çok sıradan, ama oyunculuklar iyi. Önemli olan da bu değil mi zaten?

0 yorum: