...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

2 Ağustos 2011 Salı

Dördüncü şarkı sözüm

BELGİSİZ ZAMANLAR

Doya doya sevdirmedin ki kendini,
Kuklaya çevirdin masum benliğimi.
Değiştirmek istemedim bu gidişi,
Beni sana bıraktım, birlikte yaktık ateşi...

Belgisiz zamanlarda kaldı aşkımız,
Sürekli yanlış kalplerdeydi aklımız.
Üstünden aktı sular, yerine doldu topraklar,
Yenileri üzmeye var mı hakkımız?


Olmayınca olmuyor zaten belliydi,
Hüsran dolu geceler senin içindi.
Artık aşka güvenim kalmadı sanki,
Harcanan bunda da bendim ne yazık ki...

Belgisiz zamanlarda kaldı aşkımız,
Sürekli yanlış kalplerdeydi aklımız.
Üstünden aktı sular, yerine doldu topraklar,
Yenileri üzmeye var mı hakkımız?

Başkası sevebilir mi benim gibi,
Çok düşünme cevabı kalbinde gizli.
Senin için anlamı yoksa da şimdi,
Yaşanmışlık var, bende kaldı aşk izi...

Belgisiz zamanlarda kaldı aşkımız,
Sürekli yanlış kalplerdeydi aklımız.
Üstünden aktı sular, yerine doldu topraklar,
Yenileri üzmeye var mı hakkımız?

4 yorum:

  1. valla tebrik ederim sendeki bu cevher nedir yaaa hergün birbirinden güzel şiirler yazıyosun tebrik ederim başarılarının devamını dilerim canım arkadaşım :):)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. başlıklar falan çok iyi mert!!

    YanıtlaSil