...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

29 Ekim 2011 Cumartesi

Sahiden de yorum yok mu?

Hani gazeteciler mikrofonlarını ünlü isimlere uzatıp flaş bir soru patlatıyor ve ünlü kişi de, "Yorum yok," diyor ya, sorarım size, böyle demesi bile bir nevi fikrini belirtmesi, yani yorum yapması anlamına gelmiyor mu? Her seferinde böyle iki kelimeyle geçiştirseler iyi yine, bazıları da, "Bu konu hakkında yorum yapmayacağım, onun seviyesine inmeyeceğim, mahkemede görüşeceğiz!" diyor. Yahu güzel insan, emin ol ki yorum yapsan daha az sinirlenecektin!
Gelin görün ki gazetecilerin sorularını yanıtlamak istemeyen ünlülerimiz bu tavırlarını nasıl belirtecekler, "Yorum yok," demek dışında nasıl ifade edecekler kendilerini, bunu da düşünmüyor değilim. Ellerini ağızlarına götürüp fermuar çeker gibi yapsalar bir dert, gazetecileri duymamış gibi yapıp kameralardan kaçsalar ayrı dert!
Ama yine de, "Yorum yok," diyenler de aslında gazetecilerin sordukları soruyla ilgili yorumlarını, "Yorumum yok," şeklinde yapıp bir yorum yapmış oluyorlar. İkinci ama ile başlayan cümleme gelecek olursam, cevap vermemek için ne yapmaları gerektiğini ben de bilmiyorum açıkçası...
Aman, neyse ne! Kimse bana böyle bir soru sormayacağına göre, ben niye dertleniyorum ki! Kendileri düşünsünler... :)

0 yorum: