...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

29 Kasım 2012 Perşembe

2yüzlüler ordusu!

Şu sıralar aslında her şeyin o kadar da pembe, herkesin o kadar da dost, her sözün o kadar da doğru, her hareketin o kadar da samimi olmadığının farkına iyice vardığım bir dönem. Üstümüzde gerçekleşen bu maskeli baloya neden seyirci kalıyoruz ki?
***
Geçen hafta itibarıyla on sekizinden gün almaya başlamış biri olarak, benim deneyimlediklerim elbette hiçbir şey değil(dir).
Fakat yine de yoruldum.
Daha bu vakitten.
Şimdi tek yapmak istediğim:


Haydi gittim ben!

4 yorum:

  1. çok doğru söylemişin mertcim :)

    YanıtlaSil
  2. bence bu yılın en iyisi kukla adamdı... onu tek geçerim valla!! ama gezi yazılarımnıda yine ilgiyle okudum

    YanıtlaSil
  3. "Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam" gerçekten beğenildi, ilginize teşekkürler! :)

    YanıtlaSil