...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

2 Aralık 2012 Pazar

Soru & Cevap

Kimse bana bu soruları sormadı ama bu, cevaplamamam için bir neden değil.

Doğuş'tan "N'aptın Gari N'ettin Gari Lo" mu, Atilla Taş'tan "Yamyam Style" mı?
Hande Yener'in 12.12.12'de çıkacak olan yeni albümü. Ama ondan önce, Gülşen'in yıllardır sabırsızlıkla beklediğim albümü çıksa keşke.
Yazın güneşlenmek mi, kış güneşi mi?
Deniz, kum, güneş üçlüsü. Bence dört mevsim de yaz olmalı. Sıcağa bayılıyorum!
Kır pidesi mi, kırlarda koşmak mı?
Doğayı çok severim, yemek ayırt etmem. Fazla seçici değilimdir yani, beni kolaylıkla ağırlayabilirsiniz! Her şeyi sevmeyebilirim ama her şeyden tadarım. Küçüklüğümde bir defa misafirlikte önüme konan üç tabak yemeği tıkanıp kalmama rağmen ayıp olmasın diye yediğimi hatırlıyorum. Neyse yahu, nereden nereye geldik!
"İşler Güçler" mi, işe gitmek mi?
Yeterince dizi izliyorum zaten, bir yenisine daha gerek yok. Ama çok güzel diyorlar, her an ekran başına geçebilirim!
"Sadece arkadaşız" demek mi, "Birlikteyiz" mi?
Eğer ben ünlü olsaydım, bu soruya daha muammalı bir cevap verirdim. Şimdilik, merak edenlere gerçeği söylemekle yetiniyorum.
Twit atmak mı, Instagram'a fotoğraf yüklemek mi?
Blogum vaktimi çok fazla çalıyor. Gereğinden fazla. "Twitter" muhteşem bir şey, ama ancak seneye. Şimdilik sessiz bir takipçisiyim.
Mahalle bakkalı mı, süpermarket mi?
Üçkağıt her yerde üçkağıttır. Zihniyet değişmeli.
Çizgi roman yapmak mı, çizgi roman okumak mı?
Küçüklüğümde deli gibi Zagor okuyordum, şimdi deli gibi çizgi roman yapıyorum. Bu yıl biter bitmez kafamdan tüm senaryosunu yazdığım yeni çizgi romanımı uygulamaya geçireceğim!
Marilyn Monroe mu, Meryem Uzerli mi?
Her ikisi de. Bu benim zaafım. Marilyn Monroe'yu çoğu insan bir obje olarak görüyor, ben onun insani boyutuyla ilgileniyorum. Duygularını anlayabildiğimi düşünüyorum. Meryem Uzerli'yse medyanın bize sunduğu en güzel örnek! İnsan gibi insan.
Şıpsevdi mi, sevdim mi tam severim mi?
Sevdim mi gerçekten tam severim, vazgeçmem kolay olmaz.
Yarım ekmek mi, ekmek gibi yar mı?
Soru tehlikeli.
Organik biber mi, biber gazı mı?
Yok, bu soru daha tehlikeli.
Çift karakter oynamak mı, çiftetelli oynamak mı?
Çift karakter oynamak! Tercihim, beni zorlayan psikolojik derinliği olan roller... Test çözerek bu amacıma ulaşmayı bekliyorum.

3 yorum:

  1. Mert'in Gezegeni'nin yazarı Mert, bana çok samimi itiraflarda bulundu! Diğer röportajlarımız için arama kutusuna başvurmanız yeterli. Hepinize iyi haftalar! :)

    YanıtlaSil
  2. ne monroe ne uzerli: dilber ay'ı tercih ediyorum. çizgiromanın umarım büyük kitlelere ulaşır ve çok beğenilir.
    'aaron buğra sağlam'

    YanıtlaSil
  3. Seneye olur inşallah... :) Fazla okunmasına gerek de yok; biz bize yeteriz... :)

    YanıtlaSil