...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

17 Şubat 2013 Pazar

İçimde biriktirdiklerim!

İtinayla tüketiniz.

- 7. bölümde biten yabancı dizimin depresyonundan bir ay sonra ancak kurtulmuşken, TV'de gördüğüm Türk dizisinin 743. bölümden gitmesi yeni bir depresyona sebebiyet vermek değil de nedir?
- Otel odaları için çirkin tablolar tasarlayan özel bir firma olduğu kanaatindeyim.
- Bugün 23:59 sonrasında alışveriş merkezi kapanırken gizlice içeri sızıp D&R'ın kapısında beklemeye başlayabilirim. Üç yıldır beklediğim yeni Gülşen albümünün beni delirttiğini söylemiştim.
- "Romantik Komedi 2" mi "Aşk Kırmızı" mı? Her ikisi de!
- Son temsiline gidemediğim turnedeki muhteşem oyunun acısını, hafta içi prömiyerini yapacak olan oyunu ilk sıradan izleyerek çıkartırım. 
- Sinema aşkı da bir yere kadar, evde DVD keyfini ihmal etmemeli!" diyorsanız, Marilyn'li "Bus Stop" kış için şiddetle tavsiye edilir.
- Öyle bir sürpriz hazırlıyorum ki sizlere, gerçekleştireceğim tarihi iple çekiyorum.

2 yorum:

  1. :) yapılan yorumlarla kendi değer biçme sessiz sedasız okuyup çıkanlarda vardır benim gibi :))

    100 küsur sayfalık bir kitabı 5 sezonda anlatmış bir toplumuz biz istedikten sonra her şeyi yaparız :D :D

    YanıtlaSil
  2. mert gülşennin albümünü yazacaksın di mi
    ayrıca ilk cümlene koptmmm :D

    YanıtlaSil