...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

17 Şubat 2013 Pazar

Lafın Gelişi - Çokuncu şiir

LAFIN GELİŞİ

Başlayınca meşakkat,
Bir yere kadar şefkat.
Ama ben dedim sende mesuliyet,
Ve istediğin kadar duanı et,
Burana kadar günaha batmışsın.
O lafları hep kafandan atmışsın.
"Söz" bunlar, atmadım sana hiç tokat,
Kalbimden ilan ediyorum lokavt.

Kepek gibi kalbimden dökülüyor aşkının kırıntıları,
Bak bu satırlar ayrılık gerekçemin köşe taşları.
“Düş” bunlar, gerçekleştirir mi hayat?
Kalbimden ilan ediyorum lokavt.

Korkma kimse ağlamaz kalınca sensiz,
Kafasını dinler, oh, her taraf sessiz.
Lafın gelişinden bellidir aşkın gidişi,
Çok normal vardır her şeyin bir sona erişi.

“Düş” bunlar, gerçekleştirir mi hayat?
Benlikten ilan ediyorum lokavt.

Lafın gelişi.
Aşkın gidişi.
Vardır her şeyin.
Sona erişi.
Safın gelişi. 
Mert’in gidişi.
Aşkın el izi.
Bu karar işi.
Belki elişi.
Zevk meselesi.
Bilmem kaçıncı.
Çokuncu kişi.

BU BLOGDA YAYIMLADIĞIM DİĞER ŞİİRLERİM:

1 - Sırılsıklam (Daha Islak Versiyon) 2 - Ayrılığın Düğünü (Damat Versiyon) 3 - Koyun (Çoban Mix) 4 - Ruhumu Sana Soymuştum (Nü Versiyon) 5 - Narsist (Aptal Sarışın) 6 - Kalp Ölümü (Emergency Versiyon) 7 - Yüzünden (Rock Versiyon)  8 - Ayrılığın Düğünü (Gelin Versiyon) 9 - Yok Yok (Alaturka) 10 - 14 Şubat Şarkısı (1 Nisan Şakası) 11 - Ayrılığın Düğünü (Beşibiryerde) 12 - Saklanış (Sobelenmiş Versiyon) 13 - Seni De Adam Sandım (Dance Remix) 14 - Aşk Kavgası (Ring Zamanı) 15 - Niçin Aldatırlar? (Club Mix) 16 - Anlayacaksın (Anlatırım İcabında) 17 - Ruhumu Sana Soymuştum (Akustik) 18 - Narsist (Klasik Sarışın) 19 - Sırılsıklam (Şemsiyesiz Versiyon) 20 - Narsist (Çirkin Sarışın) 21 - Anlayacaksın (Retro Versiyon) 22 - Ruhumu Sana Soymuştum (Çırılçıplak Versiyon) 23 - Ne Aşkı Ne Sevdası (Latin Remix) 24 - Ancak... (Ve fakat) 25 - Belgisiz Zamanlar (Akustik) 26 - Ruhumu Sana Soymuştum (Chill Out Mix) 27 - Aşk Ne Ki Korkalım? (Cesur Versiyon) 28 - Nafile (Club Mix) 29 - Belgisiz Zamanlar (House Mix) 30 - Tek Taraflı (Depresif Versiyon) 31 - Belgisiz Zamanlar (Belirlenmemiş Versiyon) 32 - Narsist (Egoist Versiyon) 33 - Kork Sarışından! 34 - Aşk (Haricen Kullanılır)!

3 yorum:

  1. ne güzel yazıyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Siirler cok hos ve anlamli..:-)
    Uzundur yazicam yazcam han.giSine yazsam derken en son bunu gordum ve yaziyotum..
    :-)
    Fikirler icerikler cizgiler renkler ve enerjin,ha unutmaan guncelleme hizin cok iyi.:-) seni her gub surekli takip etmek lazim mert :-):-):-):-):-):-):-)

    YanıtlaSil
  3. süpermiş lafın gelişini tuttumm

    YanıtlaSil