...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

29 Mart 2013 Cuma

Bombaları peş peşe patlatıyorum!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Şu LYS de başarılı bir şekilde çıksın bir aradan:

- Yeni çizgi romanımı yayımlamak için yeni bir blog açacağım. 
-Düzenli aralıklarla yayımlayacağım bir internet dergisi yapacağım. Bu dergi uzun süredir yapmayı istediğim "konsept" bir iş olacak. Her ay belli bir tema etrafında bazı konulara farklı açılardan yaklaşacak. Tabii ki ben bunları yine tek başıma yapacağım, böylesi daha iyi.

Sekizinci sınıfta açıp on ikinci sınıfın sonlarına yaklaştığım şu aylarda hâlâ sürdürdüğüm ve "her şeyim" olan Mert'in Gezegeni sadece bilenin girdiği, neredeyse hepsini tanıdığım insanların yorum yaptığı ve asla reklam almayı düşünmediğim temiz, renkli, sıcak bir blogdu. Facebook, twitter sayfası yoktu. Yani sesimi duyan çok büyük bir kitle yoktu, ben de bunun için bir çaba göstermemiştim (Kemik okuyucularım ne demek istediğimi anlayacaktır).

Açacağım iki yeni internet sitesinde ise "dışa" açılmayı düşünüyorum. Mert'in Gezegeni'nde tanıdığım insanlara seslendim, şimdiyse daha ciddi ve profesyonel hamleler yapacağım. E öyle değil mi ama? Bu dört yıl boyunca amatördüm, artık ustalaştığımı düşünüyorum (Bu cümleleri büyük ihtimalle yeni sayfamda da "gerekçe" olarak yineleyeceğim).

Kısacası yaz benim için her anlamda hareketli geçecek, sizi de beklerim.

1 yorum:

  1. ona rağmen çok takip ediliyor siten, bi de reklamını yapsan demek neler olacak!! :D o da yeni sitene artıkk :D

    YanıtlaSil