...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

13 Nisan 2013 Cumartesi

Kimi kime benzetiyorum? - 2

 Okula veya işe gideceğiniz günlerin akşamları televizyon karşısında keyif yapmayı seviyor musunuz? Peki izlediğiniz bir dizinin oyuncusunu başka bir dizideki birine benzetip çıkaramadığınız oldu mu? Baktım ki bu "gözüm ısırıyor ama"lar için tercih ettiğiniz bir internet sitesi olmuş Mert'in Gezegeni. Benim de sorularınızın cevabı için ikincisini yaptığım, işte benzetmeye karşı koyamadıklarımın yeni bir listesi...


Başak Daşman'ı...


...Evrim Akın'a...


Öykü Çelik'i...

                                                              
 ...Fulya Zenginer'e...


Feride Çetin'i...

 
...İpek Erdem'e benzetiyorum!

Ama bu kadar mı benzerlik olur? Ben sokakta görüp imza isteyecek olsam, "Acaba bu o mu, yoksa diğer mi?" demez miyim? Stresten saçımı beyazlatmaz mıyım? Ünlü olan onlarken, ben bir seyirci olarak onlar yerine sıkıntılanmak zorunda mıyım? Bu listenin üçüncüsü yakında gelir mi?

4 yorum: