...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

21 Haziran 2013 Cuma

Bitse de gitsek!

Konudan konuya...

Geçen yılın üniversite sınavının edebiyat sorularını ta o zaman gazetelerde yayımlanınca kesip saklamıştım. Ders kitaplarında pek de yeri olmayan ama günümüzün sanatçıları oldukları için sınavlarda çıkan isimler vardı. Mesela geçen yıl Nazlı Eray çıkmış. Şimdi baktım da, ne çok eseri varmış! "Uyku İstasyonu", "Ah Bayım Ah", "Kız Öpme Kuyruğu", "Beyoğlunda Gezersin", "Ekmek Arası Rüya", "Arzu Sapağında İnecek Var", "Aşkı Giyinen Adam"... Bunları hep internetten okuyorum tabii. Bir de ne göreyim o isimlerin içinde: "Marilyn - Venüs'ün Son Gecesi". Kitabın içeriğinden zerre kadar haberim yok tabii, ama başlıkta geçen Marilyn bile benim için merak uyandırıcı.
Son zamanlarda efsaneleşmiş ünlü isimler için yazılan pek çok kitap var. Ama ilginçtir ki hepsi de onlarla ilgili olayları farklı farklı anlatmışlar. E hangisi doğru? O yüzden ben Marilyn'le ilgili bilgilerde "The Marilyn Collection" film setinin son filmi olan belgeseli esas alıyorum. Çok üzücü, tüyle ürpertici bir biçimde anlatmışlar Marilyn'in "son günler"ini. Neyse, konumuz neydi? Belki de karma bir yazı bu; hani sınavdan önce saçmalamalar şeklinde.
İnternet dergimin ilk sayısının en büyük konuğu şüphesiz Marilyn olacak. Onun filmlerini defalarca izledim, işte onları anlatmayı düşünüyorum ilk sayıda. Filmlerden karelerle, repliklerle ve bilgilerle... Şu sınav bir bitsin de, o zaman ilk sayının içeriğini daha da netleştireceğim.
Bir de çizgi romanım için seçtiğim müzikleri dinleye dinleye onlara doyamadım! Olayların arka fonuna çok yakışıyorlar... O kadar iyi ki şarkıları söyleyen(ler), bu zamana kadar nasıl oldu da fazla duyulmadı, bilinmiyor, tanınmıyor ben bir şey anlamadım. Büyük kayıp gerçekten.
En azından çizgi romanımı okuyacak olanlara böylelikle tanıtmış olurum. 
Mutlaka herkes bu sesi dinlemeli!
LYS bit artık...
Konudan konuya geçtiğim bu yazımdan, hepinize sevgilerle...    

2 yorum:

  1. çizgi romanını çok merak ediyorum konusu çok iyi bekliyorum acaba nasıl bir şey olacakk

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Yazın bu işlerle ilgileneceğim, umarım ortaya güzel bir şey çıkacak.

    YanıtlaSil