...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

14 Haziran 2013 Cuma

Virgülden sonrasının yaptığı!

Koskoca lisenin koskoca dört yılının koskoca okul birinciliğini virgülden sonra gelen rakamlarla kaçırarak ikinciliği tatmadım demem artık!

Not düşümü: Sınava kadar masamın üstünde devleşmiş her kitaptan bir bilgi kapasım, "Acaba şu çıkar mı?" diyesim geldikçe şüpheye düşüyor ve kendimi yiyorum. Belki de bunları yazmayıp internette araştırma yapmalıyım. Aman, iyisi mi ben yatayım! Siz de bana ve benim gibilere şans dileyin lütfen. Yarın bu saatte her şey bitmiş olacak ve bu beni heyecanlandırıyor.

Not düşümü 2: İster 100 dakika olsun ister 10 dakika... İşin içinde işlem değil sadece bilgi oldu mu, o sınav 1 dakikada da bitebilir. 65 dakikada da değerlenebilir. Benimki umarım ikincisi olur. Evet, evet. Ben bu sınavı da kazanırım, gelecek haftaki sınavı da. Rahat olayım yeter ki.

Not düşümü 3: İyi geceler.  

2 yorum: