...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Kıs-kıs-kandım!

Bak bu başlığımı sevdim, bundan bir şiir yazıp sonra da besteleyebilirim.
Ya da doğrudan şarkı sözü yazarım.
Belki de deminden beri kafamın içinde dönüp duran besteye bu başlıkla bir söz yazarım, kim bilir?
Blogumda yeni şeyler paylaşmamak için kendimi müthiş bir şekilde frenlemem gerekiyor!
Gerçi bunun şu anda yazmakta olduğum "saçma" yazıyla ilgisi ne?
Neyse!
Başlığı "Kıs-kıs-kandım!" diye yazmak kolay. Önemli olan neyi kıskandığımdan bahsetmek.
İşte size bir kullanım yanlışı! Bazıları bu tip kulağa yer etmiş kalıp cümleleri kullanarak aslında yanlış yapıyorlar, doğrusu, "Önemli olan neyi kıskandığımı söylemek," ya da illa da o '-dan' ekini kullanacaksanız, "Önemli olan neyi kıskandığımdan söz açmak," gibi bir şey olabilir. Ben o cümleyi bu hataya vurgu yapmak için kasıtlı olarak yazdığımın altını çizmek isterim, hepinizin huzurunda.
Ha, neyi kıskandığımı söylemedim daha, değil mi?
Sabredin birazcık... Ben yazımı çoktan hazırladım, ama "blog piyasası"nın kuralı gereği hemen göndermemem gerekiyor. Yoksa saatlerce emek vererek yaptığım her şeyi çok çabuk "arşiv"e katıyor, bu duruma da üzülüyorum yahu!

Bunlar da sizi şöyle güldürebilir: 


2 yorum:

  1. SANA HAK VERİYORUM21 Temmuz 2012 15:18

    bekliyoruzzzz
    bloglar ne yazık ki öyle mertçimm

    YanıtlaSil
  2. hatice netice.. süper ötesi.. :))

    YanıtlaSil