...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

5 Şubat 2013 Salı

Kaptan Briand, Lapaci ve Sipaci - Trailer (Son Hesaplaşma)


"Çizgi roman serim için hazırladığım bu ilk videoyu sizlere sunmaktan gurur duyarım." Geçtiğimiz temmuz ayında hazırlamıştım traileri, notu da o zaman düşmüşüm. Şimdi çok sular aktı o heyecanın üstünden, "Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam" geldi; benim için bile ansızın olmuştu bu yeni karakterin doğumu. Yaptığım projeyi yarıda bırakmak zorunda kaldım. Daha farklı bir teknikle yaptığım bu yeni çizimler beğenilince, ona devam ettim. Böylece Kaptan'ın final bölümü arada kelimenin tam anlamıyla "kaynadı". Aslında üç çizgi romanım içinden şimdiye dek en çok tıklanan da o (Hem de sadece iki bölüm yayımlamama rağmen). Fakat inanın yeni bir senaryo, çizim, renklendirme ve tarama işi için vaktim yok. Bu yıl hiç yok. Final bölümü için önce benim bu senenin finalini yapmam gerekecek. Sonra da yeni çizgi roman dizisi için kolları sıvayacağım, bu yıldan beri geceleri onu düşleyip duruyorum. Eğer aklımdaki gibi gerçekleştirmeyi başarırsam, çok farklı ve yeni bir şey olacak. Benim çocukluğumda yarattığım ve bugünlere getirip blogumda yeni bir koldan çizgi romanını başlattığım "Kaptan Briand, Lapaci ve Sipaci" gerçekten sevildi sanırım, ama zamanlaması pek biçimli olmadı. Son noktası olarak bu trailer mi hatırlanacak dersiniz... Bakalım, önümüzdeki aylarda neler olacak?

2 yorum:

  1. çok beğeniyorum5 Şubat 2013 22:02

    Bu blog diğerlerinden gerçekten çok farklı. Çizgi roman başka kim yapıyor ki? Gezi yazılarını da diğer şiirlerini de takip ediyorum. Sürekli yeni şeyler yapıyor olman da çok güzel bence :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir video :)

    YanıtlaSil