...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

5 Şubat 2013 Salı

Şubat ajandası

Şu sıralar güncel sanatta çok güzel şeyler oluyor. Beş gözle hepsini bekliyorum!
1) Gülşen twitter hesabından açıklayınca, nihayet dedim, ben de üç yıldır bu günü bekliyordum. Bununla ilgili üç yıl önce gördüğüm bir rüya var, kısa zamanda yazacağım. Bin atlı akınlarda çocuklar kadar şen oldum! Bakınız ne demiş Gülşen: "Siz sordunuz ben sustum. Ama artık net bir tarih söyleyebilirim. 3 yıldır üzerinde çalıştığım yeni albümüm 18 Şubat günü çıkıyor." 18 Şubat'ı iple çekiyorum!

2) Defalarca izleyip her seferinde yeniden kahkaha krizlerine girdiğim "Romantik Komedi", bence bizim sinemamızda adı üstünde hem romantizmi hem de komediyi harmanlayan en kaliteli film. Doğal ve samimi oyunculuklarsa filmi muhteşem kılıyor. 14 Şubat'ta 2.si vizyona girecek. Fragmanından anladığımız kadarıyla film İstanbul dışına taşarak sanki beklentiyi tam karşılamayacak (benim adıma), ama yine de kesinlikle gidilmeli!

3) Sinemamız gerçekten çok yol kat etti. Aşk Kırmızı filminin "hareketli afiş"i için tıklayın. Kurgusu tek kelimeyle muhteşem. Harika yani! Alışık değil bizim seyircimiz böyle tanıtımlara, bu vesileyle bu tekniğin bizde de yolu açılmış olsun: Bayıldım! Bu film çok konuşulur, benden söylemesi.

5 yorum:

  1. mert linkleri paylaşman iyi olmuş aşk kırmızı güzele benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Aşk Kırmızı"nın hareketli afişine bayıldım, hemen sizlere de haber vermem gerektiğini düşündüm. Beğenmenize sevindim.

      Sil
  2. senin seçtiklerinde senin gibi temiz, kaliteli, güzel şeyler :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatınız için çok teşekkür ederim. :)

      Sil