...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Medyatik bir hafta!

İşte bunu seviyorum: Fazlasıyla medyatik bir hafta! Üniversiteli medyacı tadında bir liseli haftası geçirdiğimi itiraf etmeliyim…Sizler için sıraladım.

6 Mayıs 2013 Pazartesi - Mert'in Gezegeni'ni fazla üretken dört yıl boyunca yenileyip geliştirirdikten sonra ("Bir kendini övme çabaları!") önümüzdeki sonbaharda sizlerle buluşturmayı tasarladığım yeni internet sitem için isim düşünme ve logo/tipografi yaratma çalışmalarım hızla devam etti. Bir isimde yoğunlaştım ama o da biraz düşündükçe çok itici geldi, çalışmalarım gün yirmi dört saat sürüyor (Bakınız: Grafik tasarımcı Mert).

7 Mayıs 2013 Salı - Soru sormak için gittiğim öğretmenler odasından okuldaki şiir yarışmasının jüri üyesi olarak çıktım! Öğretmenlerin arasındaki yerimi alıp şiirleri değerlendirdim, puan verdim (Bakınız: Yetenek yarışmasındaki jüri üyesi Mert). Sonra da “Bu macerayı biraz daha uzatmalı!” diyerek okul sitesi için bu yarışmayı haber yaptım. Günümüzde çok az kişinin uyguladığı 5N 1K kuralına da çok dikkat ettim tabii (Bakınız: Muhabir Mert).

8 Mayıs 2013 Çarşamba - Bilgisayar dersindeki slayt sunma ödevinde konumu Marilyn Monroe (Zaten benden başka ne beklenebilirdi ki?) olarak belirleyip onun artık ezbere bildiğim kariyerini ve özel yaşamını slayt şeklinde sınıfta sundum (Bakınız: Sinema tezini sunan sinemacı Mert)

9 Mayıs 2013 Perşembe - Edebiyat ödevinde yazarları tanıtmak için başvurduğum Fısıltı Mecmuası fikrimi zaten daha önce de duyurmuştum; ödevim bu hafta panolara veda ederek yerini “mahkeme duvarı ilanları”na bırakarak tozlu raflardaki yerini aldı. Böylece 1900’lü yılların magazin haberlerine tüm okul elveda dedi (Bakınız: Gazete sahibi Mert).

10 Mayıs 2013 Cuma - Yeni çizgi roman dizimin aylardır devam ettirdiğim müzik seçim işlemleri nihayet karar vermemle sona erdi! Serinin kilit karakteri P. için yaptığım ikinci çizimlerse (İlkini ta Kasım'da yapmıştım, bu nasıl bir zamansızlık!) içime sinmeyip yerini üçüncülere devretti (Bakınız: Çizer Mert).

Eee, söyleyin bakalım sizler bu hafta neler yaptınız? 


Not düşümü: "Neredesin José Fernando?"yu tahmin ettiğimden de çok kişi izlemiş, herkese çok teşekkür ederim!

2 yorum:

  1. ccccoooook begendim tebriklerr

    YanıtlaSil
  2. REKLAMCI merti unutmuşsun ama o da çok iyiii :D:D

    YanıtlaSil