...ve zamane genci yazmaya başlar.
Create your own banner at mybannermaker.com!

20 Eylül 2012 Perşembe

Mert'in Gezegeni 4 yaşına girdi!

4. yıl - 1. konsept: "Çok çizim geldi!"
Bu yıl "Hayatını Renklendirmeyi Unutan Adam"la blogumda uyguladığım klasik çizgi roman tarzımın yanına bir yenisini ekleyerek benim için yapması çok da eğlenceli yeni bir seriye imza attım. Ama "Gizemli Tavşan" ve "Kaptan Briand, Lapaci ve Sipaci" müdavimlerinin sevdiği formatı da unutmamak lazım. Bu nedenle blogumun dört yaşına girdiği bu gün için ilk olarak bu çalışmayı yaptım.


4. yıl - 2. konsept: "Şair geldi haaanım!"
2011 yazıyla 2012 yazı arasında sözlerini yazıp müziklerini bestelediğim şarkılarımdan bazılarını blogumda şiir formatında yayımlamıştım (Yayımlamaya devam da edeceğim). Bir yıl içinde yayımladığım 20 şarkımı böyle bir projeyle albümleştirmek Mert'in Gezegeni'nin dördüncü yaşına girdiği bu 20 Eylül için aklıma gelen ikinci konsept oldu, bence güzel de oldu. Şimdilik, nasıl bir melodiye sahip olduğunu bilmediğiniz bu şarkıların şiir biçimleriyle idare edeceksiniz, ama ben bir gün bu şarkıları kendi sesimden sizlerle buluşturmayı çok isterim. Bu arada, çıkardığım "albüm"ü sizler için iki farklı kapakla satışa sundum!

CD 1

1 - Haydi vaktin geçti artık meleme koyun!

2 - Hiç memnun değilim kendimden. Yüzünden.

3 - Kalp ölümü: Benim kalbimin yarısı öldü, senin kapanır yaran...

4 - Senden başka biriyleyse yok yok... Nefes almam gerekirse? Yok.

5 - Herkes savaşçı burada, bunun adı aşk kavgası!

6 - En kuytularımda bile izin kalmasın. Ayrılığın düğünü, eğlence var bu gece!

7 - Niçin aldatırlar? Karşıma çıkan onlar...

8 - 14 Şubat şarkısı! Bugün her yerde var sevgililer (Yalan yok: Kıskandım biraz!)

9 - Günahlar kat kat ucunda ateşte yanmak da var... Saklanış.

10 - Boşluğuma denk geldin herhalde, seni de adam sandım.

11 - Şimdi sarhoşsun belki ama, yalnız kaldığında anlayacaksın...

12 - Ruhumu sana soymuştum; utanmadan, utanmadan...

13 - Bir aşk daha bitti yine tek taraflı...

14 - Ne aşkı ne sevdası: Hint kumaşı & bez parçası!

15 - Ancak... Sevebilirim, ancak zaman yok.

16 - Kader ağlarını örmüştür, bundan sonra ağlasan da nafile!

17 - Belgisiz zamanlarda kaldı aşkımız...

18 - Zırhımızı kuşandık, aşk ne ki korkalım?

19 - Sen sadece kendini düşünen bir narsist çıktın.

20 - Sırılsıklam aşık oldum, kurumam çok zor olacak.

CD 2

1 - Sırılsıklam (Daha Islak Versiyon) 2 - Ayrılığın Düğünü (Damat Versiyon) 3 - Koyun (Çoban Mix) 4 - Ruhumu Sana Soymuştum (Nü Versiyon) 5 - Narsist (Aptal Sarışın) 6 - Kalp Ölümü (Emergency Versiyon) 7 - Yüzünden (Rock Versiyon)  8 - Ayrılığın Düğünü (Gelin Versiyon) 9 - Yok Yok (Alaturka) 10 - 14 Şubat Şarkısı (1 Nisan Şakası) 11 - Ayrılığın Düğünü (Beşibiryerde) 12 - Saklanış (Sobelenmiş Versiyon) 13 - Seni De Adam Sandım (Dance Remix) 14 - Aşk Kavgası (Ring Zamanı) 15 - Niçin Aldatırlar? (Club Mix) 16 - Anlayacaksın (Anlatırım İcabında) 17 - Ruhumu Sana Soymuştum (Akustik) 18 - Narsist (Klasik Sarışın) 19 - Sırılsıklam (Şemsiyesiz Versiyon) 20 - Narsist (Çirkin Sarışın) 21 - Anlayacaksın (Retro Versiyon) 22 - Ruhumu Sana Soymuştum (Çırılçıplak Versiyon) 23 - Ne Aşkı Ne Sevdası (Latin Remix) 24 - Ancak... (Ve fakat) 25 - Belgisiz Zamanlar (Akustik) 26 - Ruhumu Sana Soymuştum (Chill Out Mix) 27 - Aşk Ne Ki Korkalım? (Cesur Versiyon) 28 - Nafile (Club Mix) 29 - Belgisiz Zamanlar (House Mix) 30 - Tek Taraflı (Depresif Versiyon) 31 - Belgisiz Zamanlar (Belirlenmemiş Versiyon) 32 - Narsist (Egoist Versiyon)

4 yorum:

  1. Aslında söylemek istediğim söz şu: Daha sadece üç yıl mı olmuş? Blog hayatıma o kadar çok şey sığdırdım ki, yani blogumda her günü öyle dolu dolu geçirdim ki bana sanki sekiz-dokuz yıldır bu blogu yapıyormuşum gibi geliyor. Neyse, yine de bu işe başlayan en genç "blogger" benim sanırım. Blog dünyasının deyimiyle söyleyecek olursam bu "post"u hazırlamak benim de postumu çıkardı! Aylardır doğum günümü bekler gibi heyecanla beklediğim blogumun dördüncü yaşına gireceği bu günü beklemiş ve "Acaba bu sene ne yapabilirim?" diye düşünerek çalışmaya başlamıştım çünkü (Bu iş, yirmi dört saatlik günümün neredeyse tamamına mal olsa da ortaya iyi bir şeyler çıktığını düşünmekteyim Bilgisayar başında iki büklüm geçirilen saatler sonucunda eğilen sırt da çabası). Çok uğraştım ve severek yaptım bunları. Fikirlerimin özgün olması için uğraştım, her zamanki gibi. Ne dersiniz, "Sürpriz, sürpriz!" dediğime değmiş mi?

    Sonuçta blogum her zaman dört yaşına girmiyor; bu nedenle, bu uğurda geçirdiğim saatler için değerdi doğrusu! Bu seferlik YGS-LYS öğrencisi olmaktan sıy-rı-lı-yo-rum!

    Çok mutluyum, çok! Beni bu davette yalnız bırakmadığınız için sizlere de çok teşekkür ediyorum!

    Yippeeeeeeee! :)

    YanıtlaSil
  2. 20 eylülde okudum ama yorumumu ancak şimdi yapabiliyorum, çok üzgünüm :(
    remixleme fikri şahane, çok özgün olmuşsun gerçekten de ;)
    böyle güzel bir fikir ancak senin aklına gelebilirdi, 10 numara ;)
    yorumlar kısmındaki sürpriz yazını da çok sevdim ve enerjik buldum :::::::::;)
    çok emek vererek hazırladığın belli ;)
    sırt ağrılarına değmiş yaniii ;)


    i love mertin gezegeni! ;);)

    YanıtlaSil
  3. vayy be bizim mert besteciymiş haberimiz yokmuş :)

    YanıtlaSil
  4. muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil